2013. május 1., szerda

Szünet..

Sziasztook!
Tudom. Kicsit elhanyagoltam a blogot. Tudom, hogy megígértem, hogy nemsokára lesz új rész, de se ihletem, se időm nincsen... Rengeteg ötletem van, de ebben a blogban már nincsen helye. 

Úgyhogy egy kis szünetet tartok, amíg összeszedem magamat, és jó részeket tudok írni.
Az is lehet, hogy már nem fog több rész felkerülni.
De ha már itt nem is találkoznánk, mindenképpen értesítelek titeket, ha kész lesz az új blogom.
Nem vagyok a blogtörlés híve, így hagyom a blogomat, hadd szerezzek örömöt azoknak, akik még nem olvasták.
Rossz így elbúcsúzni, de egyenlőre nem tudom, hogy mit kezdjek a történettel. 
Sajnálom. Remélem megértitek :)
Köszönöm az eddigi olvasókat, a kommenteket, főleg Nellitől, és Rékától :) 
Sziasztok! :]♥

3 megjegyzés:

  1. Jaj. :ccc Pedig érdekelne,hogy mi lesz Bettyvel.Hogy összejön-e még Louisval vagy Harryvel marad..:cc

    VálaszTörlés
  2. jaj Bogi neee:c ez volt a kedvenc blogom.:( ne hagyd abba *kiskutyaszem* barmeddig varok csak egyszer folytasd:DD

    VálaszTörlés
  3. Majd egyszer folytatoom, de egyenlőre nincs ihletemm..:c

    VálaszTörlés