2013. július 23., kedd

2. fejezet: 15. rész - A "kis" incidens

Sziasztok! Annyira jó lett a Best Song Ever, nem? Annyira tetszik! 

Na és Harry... Annyira szexi abban a klipben.. Legszívesebben letépném róla az inget:$$ Na de mindegy. Nem húzom az időt, itt van az új rész:D
I hope you like it!:D♥

A jó dolognak azonban hamar vége lett, ugyan is Taylor lépett be az öltözőbe...

- Hazzikááám. Gyere közös képet csinálni velem a sajtó előtt! - nyávogta, majd nem törődve azzal, hogy éppen ott voltam, és hogy beszélgettünk, kihúzta magával Harryt a helyiségből.
- EZ MEG MI VOLT?! - kérdeztem idegbajosan.

***

Elképedve álltam a becsukott ajtó előtt, amin az imént Taylor kihúzta Harryt. 
- Mégis mit képzel magáról ez a k*rva?! - kérdeztem magamtól, de helyette Louis válaszolt. 
- Kiborít téged, hírneve van, és kihasználja, hogy Harry nem tehet semmit sem. - sorolta.
- De ez.. Ez annyira.. Felháborító!!! - ordítoztam.
- Hé Betty! tudod mi szokott engem jobb kedvre deríteni? - kérdezte Niall óvatosan, mert azt hiszem, azt hitte, hogy mindjárt felrobbanok.
- Mit... - mondtam idegesen.
- Eszek egy dupla sonkás-sajtos szendvicset. Haaa akarod, akkor megcsinálom neked... - próbálkozott Niall. Édes volt, hogy segíteni akart, de ennek most nem volt itt az ideje.
- Édes vagy, de köszönöm nem kérek. - mondtam. Niall csak legyintett, olyan "jólvan akkor megcsinálom magamnak" arckifejezéssel, majd egy határozott mozdulattal a tükörhöz léptem, és megpillantottam magamat. Egy nagy sóhaj után kiléptem az öltözőből, és a koncert utáni buli felé tartottam. 
Hamar észrevettem a "gerlepárt". Harry próbált jó pofát vágni ahhoz, hogy Taylorral kell pózolnia, de nem sok sikerrel. 
A svédasztalhoz vettem az irányt, ahonnan egy tál sushit vettem el. 
A fotósok felé indultam, majd mikor befejezték Harryék a fotózkodást, odamentem Taylorhoz. 
- Sziaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. - raktam ki egy múmosolyt a számra, majd Taylor szemébe néztem.
- Sziamia. - mondta, és ugyan az az álszent tekintet ült ki az arcára, mint nekem.

 Harry értetlenül kapkodta köztünk a fejét.
- Annyira örülök, hogy ismét együtt vagytok Harryvel. Legyetek naggyon boldogok. - mondtam.
- Jajj kösszi csajsziii. - vinnyogott.
- Igazán nincs mit! - mondtam, majd előkaptam az eddig a hátam mögött tartott sushi tálat, és egy laza mozdulattal kihúztam Taylor ruhájának az elejét, és a melltartójába öntöttem.
- Mi a... Ezt még is hogyan képzelted? - kérdezte.
- Pont így! - mutattam rá, majd rákacsintottam Harryre. Azt hiszem tetszett neki a dolog.
- Ha te így, akkor én is! - mondta, és a kezében tartott pezsgőt a nadrágomra öntötte, mintha "bepisiltem volna". 
- Mondd, hány évesnek érezed magadat? De tudod mit? Nem is érdekel. Nekem ez nem ér ennyit. Pussszi. - mondtam, majd egy ilyen fej után: 
megcsókoltam Harryt, aki visszacsókolt. Taylor elképedve állt, tátott szájjal, én pedig kézen fogva elhagytam a helyszínt Harryvel.
- Szép alakítás volt! - mondta Hazza.
- Úú, köszike. - mondtam. 
- Mit szólnál, hogyha... Szóval... Hazamegyünk, és csak te meg én... Csinálhatnánk valamit... - harapta be a száját.
- Meglátjuk... - húzogattam a szemöldökömet. 

***

Éppen Harry szobájában voltunk. Harry átölelt, én pedig a mellkasán feküdtem. 
- Annyira szeretlek! - mondta, majd megfordultunk, és most ő feküdt rajtam.
- Én is. - mondtam. - Örökkön-örökké, Tayloron keresztül. - mosolyogtam, majd Harry elröhögte magát.
- Nem normális a csaj... - mosolygott. 
- De akkor miért voltatok együtt? - kérdeztem.
- Még mindig együtt vagyunk. - mondta ki.
- Mi? - kérdeztem, majd ellöktem magamtól, és felültem az ágyon. - Együtt vagytok?! - kérdeztem felháborodottan, majd megcsörrent a telefonom.
- Majd én. - mondta, majd odaadtam nekem a Blackberrymet, de közben elolvasta a zaklatóm nevét. - Zack? Ki az a Zack? - kérdezte, majd fürkészően nézett rám a válaszra várva.

3 megjegyzés:

  1. Ez így fair!Ha ő a ribivel,akkor Betty Zackel..:D folytasd!!*-*

    VálaszTörlés
  2. mikor lesz kovetkezooo ? :DD gyorsan ! amuhy nem akar osszejonni louissal ? :Dd az sokkal jobb lenne ;'D

    VálaszTörlés