2013. április 3., szerda

2. fejezet: 6. rész - A horgászat

A csendet Niall törte meg.
- Mi lenne, ha elmennénk horgászni? - dobta fel az ötletét, és mindenki elismerően bólintott.
- Jó ötlet, haver! - bólogatott Louis. - Amúgy is. Olyan régen kapcsolódtunk ki igazán.. És most a csajok sincsenek itt, így lehet rosszalkodni.
- Khmmm.. Szerinted én mi a fészkes fenéért maradtam veletek? - néztem rá sértetten, és a kezeimet keresztbe tettem.
- Hogy öö.. Izzé..
- Na azért! - kacsintottam Louisra.
- No, akkor én összekészítem a horgászcuccot, Niall te gondoskodj a kajáról, Betty, te meg elmennél venni csalit a Tescoba, vagy bánom is én, hova? - kérdezte Zayn.
- Hé ez nem ér.. Miért nem jön velem valaki? - kérdeztem.
- Majd én megyek! - vállalta hősiesen Harry, de a többiek nem nagyon díjazták az ötletet.
- Na azt már nem! A gerlepárt nem engedhetjük! Se Louist, mert akkor egy tonna répával jöttök haza. - mondta Zayn.
- És Liammel mivan? - említettem az utolsó esélyemet.
- Azt azért te is belátod, hogy el kell legalább egy értelmes ember hozzánk. - vigyorgott Zayn.
- Akkor most egyedül kell menjek? - adtam elő a Hattyúk tavát, de nagyon úgy tűnt, hogy ez senkit nem hat meg annyira.
- Úgy tűnik.. - mondta Niall figyelmen kívül szenvedélyes színészkedésemet, amit talán Jennifer Aniston is megirigyelt volna. :)
Így hát kis időhúzással elindultam a Tescoba, és könnyedén megvettem a szükséges dolgokat.
Amikor a frissen vásárolt dolgokkal léptem ki a bevásárlóközpontból, szenvesültem azzal a ténnyel, hogy bár 2 éve megvan a jogsim, és rendszeresen használom, most sem sikerült megjegyeznem, hogy hova parkoltam. :$
Szánalmasan bénán vettem elő a BlackBerry-m, és tárcsáztam Liamet, aki a harmadik kicsöngés után fel is vette.
- Na mizu? Merre vagy?
- Szia Liam. Ööö.. Az a helyzet, hogy nem tudom hova parkoltam, így most nem tudom, hogy hol van a kocsi. - jelentettem ki, a vonal túloldalán pedig 5 fiú nevetését hallottam. - Hé! Ez nem vicces! Egy ez majd lehet, hogy veletek is meg fog történni! És akkor majd én fogok nevetni!
- Betty. Erre csak a nők képesek.. - mondta Louis.
- Na jó. Ha kinevettétek magatokat, akkor valaki eljöhetne segíteni.
- Várj! Fényképezd le, hogy mit látsz! - mondta Harry.
- Okké.. Akkor mindjárt elküldöm a képet.. - mondtam, majd leraktam a telefont, és lefényképeztem a látottakat.
- Betty. A kocsi ott van tőled 3 méterre.. Csak eltakarta az az ősz nő. - mondta nemes egyszerűséggel Liam, majd leraktam a telefont.
Végre sikerült hazaérnem, és az óra 10-et mutatott.
- Remek.. A legnagyobb melegre fogunk kiérni. - mondta Zayn.
- Így jár az, aki.egy csajt küld el vásárolni. - kuncogott Harry.
Amikor végre elindultunk a horgásztóhoz, már izgatott voltam.
- Fhú, ott egy jó hely! - mutatott az egyik stégre Niall, amikor kiszálltunk a kocsiból.


Kiszállás után a kiszemelt helyre telepedtünk le, azaz leterítettünk (8!!!) pokrócot.
- Hát akkor kezdjünk is neki! - mondta Liam, majd bedobta a vízbe az elő felszerelt pecabotot...

Már egy ideje horgászott Niall, Zayn, és Liam, amíg és Harry és Louis csak beszélgettünk, meg baromkodtunk.:D
- Haver, tedd magad hasznossá, és dobd be a vízbe az etetőt. - mondta Liam Harrynek.
- Oké. Biztos nem olyan nagy cucc. - mondta Harry, majd az etetőhöz nyúlt, és beleszórta a vízbe. - Fúj, most dzsuvás a kezem! - nyávogott.
- Mosd meg a tóban! - ordított rá Niall. - És maradj kussban! - mondta idegesen. Na igen. A bendős megszólalt. 
Harry leguggolt a tóhoz, és megmosta a kezét, miközben Louis a háta mögé surrant, és egy laza lökéssel a seggén keresztül belökte a vízbe.
- Te elmebeteg állat! Kib*szott hideg ez a víz! - ordította. 
- Cssssssssssssssssssss-ssssssssssssssssss! - mondta egyszerre a három horgászó fiú.
- Harry gyere már ki! Felzavarod a halakat te barom! - mondta Niall. És nem. Egy cseppet sem izgatta, hogy a haverja egy tóban van. Csak a halak nehogy elmenjenek.:D
Így hát a 3 fiú pisszeget, hogy maradjunk csendben, Louis annyira röhögött, hogy beleesett a nádasba, és Harry pedig sipákolt, hogy valaki húzza ki. 
-  Harry gyere már kiii! Ez nem vicces! - mondtam, és most már féltettem egy kicsit. 
- Húzz ki! Segíts! - mondta. Nem állt szándékomban segíteni, mert semmi kedvem csurom vizes lenni. De amikor már a 4. szomszédos horgász jött oda, hogy kussoljunk, (igen, szó szerint ezt mondták) muszály volt cselekednem, mint egyetlen megmaradt értelmes ember.
- Na gyere! - nyújtottam a kezemet, majd Harry megfogta, és berántott (!!!) magához.
- Harry! Teeeeeeeeeeeeeeeee.... - mondtam fenyegetően. 
- Ééééééééééééééén? - kérdezte kihívóan.
- Ezt még visszakapod! - mondtam.
- Jó! 
- Jó!
- Oké!
- Oké!
- Rendben!

- Rendben! - utánoztam határozott hangon.
Felálltam, és csurom vizesen totyogtam ki a vízből. (...)
- Hát, asszem' mi hazamegyünk átöltözni. - mondta Harry, amikor végre kikecmergett a vízből.
- Azért jó tudni, hogy egyedül is ki tudtál volna jönni a vízből.. - mondtam idegesen. - Nézd meg! Teljesen rám tapadt a ruhám! 
- Bizony.. - mondta Harry a hülye, de édes és kábító mosolyával, és szemei végigfutottak a tapadós ruha miatt kirajzolódó alakomon. 
Miután a legtöbb vizet kicsavartam a ruháimból, elindultunk a parkoló felé. Szerencse, hogy két kocsival jöttünk, mert így nem kell visszajönnünk erre a szaros helyre. Ajj.. Hülye Louis..:D
Amikor hazaértünk, egy közös fürdőt vettem Harryvel.
- Basszus! A szobánkban maradt a tusfürdőm! - mondtam, amikor már a vízben voltunk.
- Tessék itt van egy! - nyomott a kezembe egy tusfürdőt.
- De nekem olyan bőrápoló kell! Száraz a bőröm. - mondtam.
- Juuuuuuuuuuuuuj szháááraz a bhőőőrööööm. - utánzott Harry kislányos hangon, miközben ilyen fejet vágott:

- De ez nem jóóóó. - hisztiztem. - Kimegyek érte.
- Te tudod. De a fiúk már lehet, hogy visszaértek. - mondta Harry.
- Á, nem hiszem. Na mindjárt visszajövök. - másztam ki a meleg vízből, majd egy törölközőt tekertem magamra, és elmentem a szobánkig. Amikor megszereztem a tüsfürdőt, visszafele menet, a folyosó sarkán Zayn-be botlottam.
- Hoppáá! Előbb a hölgyeknek! - pirult el, majd miután alaposan megbámult, mutatott, hogy menyjek csak. 
Egyszer az életben megyek ki egy száll törülközőben. Akkor is tuti megkukkolnak. ._.
- Igazad volt.. - léptem be a fürdőbe, és visszabújtam a kádba a zsákmányommal. 
- Tessék? - kérdezte, mint ha nem hallotta volna.
- Igazad volt. - mondtam úgy, hogy összecsuktam a fogsoromat. - Hazajöttek. És természetesen belebotlottam Zaynbe. - mondtam.
Harry nem válaszolt semmit, csak egy mosollyal ajándékozott meg, amivel szerintem az volt a célja, hogy.. Megöljön... *-*

1 megjegyzés:

  1. :$ megneztem a videot es szerintem jo lett:D es ez a resz is asdfvhjkl. bocsi hogy nem irok komit, de tudd hogy EN olvaslak:33

    VálaszTörlés