2013. április 5., péntek

2. fejezet: 7. rész - California

Sziasztoook! Bocsánat, hogy ilyen nagyonnagyonnagyon rövid lett, de a lényegnél akartam abbahagyni..:D
De holnap hozom is az új részt.!♥


Azt hittem jó dolog lesz ismét Californiában lenni. Hát tévedtem.
Reggel a turnébuszon ébredtem. Na igen. Hajnali 4 óta úton vagyunk. Az alvó társaságra pillantottam, majd az órámra. Reggel 8. Tehát 4 órája már úton vagyunk.
Elsétáltam a turnébusz elejébe, (volt vagy 15 mp) hogy köszönjek a sofőrnek. Majd leültem az egyik fotelra, ami előtt egy tévé volt.
Egy ideig azt bámultam, majd azon vettem észre magam, hogy 5 fiú bámul.
- Mi a sz*r? Ti az előbb még aludtatok. - döbbentem le.
- Pontosan mikor is volt az az előbb? - kérdezte Louis gúnyosan.
- Olyan 8 körül? - néztem a sofőrre, és mint kiderült, füllhalgató van rajta. Aha. Szóval ezért nem köszönt vissza reggel. Mindegy..
- 10 óra van. Vagy is 1 óra, és ottvagyunk. - mondta Harry két róreggeltpuszi között.
- Klassz. - mondtam. 
Amikor megérkeztünk Californiába, a fiúkkal rögtön a próbára mentünk.
- Itt fogtok próbálni? - kérdeztem meglepetten.
- Ja. Ez a kávézó tökéletes a hangpróbára. A galériát kibéreltük, úgyhogy ott fogunk próbálni. Ott azt hiszem van egy kis színpad is. - magyarázta Harry. 
- Á értem 
A próba már nagyban zajlott, a fiúk éppen a Back for you-t énekelték, amikor egy ismerős személy lépett fel a galériára.
- N-nagyi? - kérdeztem akadozva.
- Hát nem is örülsz nekem? - kérdezte nagyi, és átölelt.
- De! Csak nem számítottam rá, hogy összefutunk! - mondtam.
- Hogyhogy nem számítottál? - kérdezte nagyi ledöbbenve. Nem értettem miért csodálkozott. Egyáltalán honnan tudta, hogy itt talál? 
- Nem hittem volna, hogy összefutunk! Micsoda véletlen! - mondtam mosolyogva. - Ó, bemutatom a fiúkat! - mondtam, miután vége lett a számnak. - Ő itt Harry, Zayn, Niall, Liam, és Louis. - mutogattam a fiúkra egyenként.
- Sziasztok! - üdvözölte őket. 
A fiúk integettek, és köszöntötték a mamámat.
- Na, akkor mehetünk? - kérdezte tőlem.
- Tessék? - kérdeztem vissza. Hogy mi?!
- Hát hozzám. Tudod. Amit anyáddal beszéltetek.

- Mivan? - kérdezte most már Harrry is.
- Anyád azt mondta, hogy megbeszéltétek, hogy amíg a fiúk világturnén vannak, addig nálunk fogsz lakni. - bökte ki.
- Mi? Én nem beszéltem vele semmi ilyet! VILÁGTURNÉ?! - kérdeztem, és megszédült velem a világ...

1 megjegyzés:

  1. a "holnap hozom" az 3 nap? :D nem, amugy tudom milyen szar ilyet irni en is irtam de a 3. resz utan feladtam szoval minden tiszteletem a tied:D a resz jo, varom a kovit, hogyan oldjak meg ezt a problemat. szerintem johetne bele meg egy kis kalamajka, csak hogy jol megrazzuk Bettyt. peldaul hogy megint elcsattan egy csok kozte es louis kozott es ezt meglatja harry. es akkor Hazz ongyilkos akar lenni ahhhhheeee nagyon elkalandoztam xd de erted. szoval TOBB TOBB KALAMAJKA:D (tudom kerni konnyebb mint teljesiteni)
    a folyamatos es kitarto olvasod: regi baratod Nelli:D

    VálaszTörlés