2013. április 14., vasárnap

2. fejezet: 9. rész - New life.

Végre megérkeztünk a megszokott környezetbe. Ez a hét olyan lassan telt, mintha egy évig nem láthattam volna a fiúkat.
- Ne nagyon pakolj ki! Megyünk tovább Los Angeles-be.
- Hurrá. - mondtam nem túl lelkesen.
- Jajj, ne legyél már ilyen rossz kedvű! Majd kiengesztellek. - mondta Harry, majd miután alposan végigmért szemeivel, szóhoz jutottam.
- Felejtsd el. - mondtam nemes egyszerűséggel, amikor lehuppantam a kanapéra.
- Meddig fog még durcizni? - kérdezte Liam Harrytől, mintha itt sem lennék.
Nem volt kedvem veszekedni, ezért inkább felmentem a fürdőbe, és megigazítottam a sminkem.
Pár perccel később két ismerős kéz fonódott a derekam köré, majd szorosan átölelt.
- Hagyj békén.
- De most komolyan Betty! Meddig játszod még a sértődöttet? - nézett mélyen a szemeimbe.
Két gyönyörű szeme majdnem kizökkentett a szerepemből, de tartottam magamat a sértődött, durcás hangulatomhoz.
- Amíg fel nem fogjátok, hogy mennyire nagy dolgot titkoltatok el előlem. - mondtam, majd Harry sóhajtott egyet.
- Ne haragudj! - nézett rám boci szemekkel. - 1 hete nem láttalak! Legalább egy puszit had adjak! - kérlelt, majd a pusziból csók lett, amit most így utólag nem is bánok annyira.

*****
- Atya. Úr. Isten. - dobtam le a földre a bőröndömet, amikor az Los Angeles-i lakosztályba értünk.
- Tetszik? - kérdezte Niall, aki azt hiszem azt hitte, hogy a konyhában lévő svédasztalt dicsérem.
- Nagyon! Mármint a szoba. - mosolyogtam.
Amikor mindenki lecuccolt, Tom lépett be a szobánkba. (a fiúk menedzsere)
- Jól van fiúk. 10 perc és indulunk az arénába.
- Sok sikert! - mondtam, majd adtam Harrynek egy csókot.
- De hát te is jösz, nem? - kérdezte meglepetten.
- Hmm.. Lássuk csak.. Álljak végig egy 2 órás koncertet... Vaaaaaaaaaaaaaaaagy próbálljam ki  szálloda fürdőit kiengesztelés gyanánt? - mondtam, és tudtam, hogy nyert ügyem van. 
- Maradhatsz is ha akarsz.. - mondt Harry kicsit csalódott hangon.
- Hááát.. Akkooooooor.. Nem is tudom, mi legyen... MARADOK. -jelentettem ki mosolyogva, majd búcsút intettem a fiúknak.

Éppen egy szaunában ültem, amikor az újságok között ezt a cikket találtam.

"A kaliforniai One Direction koncerten több rajongó látta, hogy Harry Styles, és egy ismeretlen lány csókolóztak. A koncert során a lány többször is rányomult Harryre. Vajon mit fog szólni ehhez Harry elvileges jelenlegi barátnője?"

Nem akartam hinni ennek a cikknek, de kép is volt hozzá...

Annyira lesokkolódtam, hogy egy férfi vezetett ki a szanunából. Miután megbizonyosodott róla, hogy nincs komolyabb bajom, otthagyott, én pedig felmentem a lakosztályba. 
Hiper-szuper gyorsasággal pakoltam össze az összes cuccom, majd az újságot a cikknél Harry ágyára tettem.
- Te meg mit művelsz? - lépett be Harry a lakosztályba, és látta, hogy összepakoltam.
Én csak hozzávágtam az újságot, majd adtam egy kis időt, amíg végigolvassa.
- Ez hazugság! - mondta Harry.
- Ez elég egyértelmű.. - mondtam szomorú hangon.
- Ez nem igaz! Igen, valóban félreérthető  a kép, de hidd el, hogy ez nem így történt! - próbálta menteni a menthetetlent.
- Úgy látszik, nem illünk egymáshoz.. - mondtam, és elgondolkodtam azon a rengeteg félreértésen, amin keresztül mentünk, miközben a padlót pásztáztam.
- Betty! Minket az isten is egymásnak teremtett! Ne hagyd, hogy a firkászok tönkretegyenek mindent!
- Harry. Itt nem ez volt az első probléma. - mondtam, és tudtam, hogy ezzel lezárom a beszélgetésünket. Közelebb mentem hozzá, és átöleltem.
- Ne búcsúzgass! - mondta Harry, és egy könnycsepp gördült le az arcán.
Sokat sírtam érted, de már nem fogok. Változtatnék rajta, de már nem tudok! 

Titkon mindig azt reméltem, hogy soha nem fog véget érni a kapcsolatom Harryvel. De valami belső hang azt sugallta, hogy de. És ez az a nap. Amikor vége mindennek...

Miután elköszöntem a fiúktól, egy taxit fogtam, aki a nagyiig vitt el. Az új életem itt fogom megkezdeni. Californiában. 
Nincs One Direction. Nincs Harry Styles...


7 megjegyzés:

  1. Bogi. Először is. MI AZ HOGY NINCS ONE DIRECTION???!!! Ezt nem teheteeeeeeeeeeed! :c
    Egyébként jó lett a rész, de kérlekkérlekkérleeeeeeeeeeeeeek hozd vissza Hazzááááát! :(

    VálaszTörlés
  2. Nyugi Orsi.
    Van Dájreksön. :D
    Csak legyetek türelemmel.. Nehéz időszak következik..

    VálaszTörlés
  3. Hálaéégnek! De hamar legyen Dájreksön.:3

    VálaszTörlés
  4. Most egy ideig módosíthatnám a címet is.
    Betty's life, and One Direction's life.

    VálaszTörlés
  5. Ááááááá meghalok a kíváncsiságtóóóóóóóóóóóóóóól! :o

    VálaszTörlés
  6. Írd tovább!*o* Nagyon jó.:33 Nem tartott sokáig Harryvel.:ooo

    VálaszTörlés
  7. Óóó.. Lesz ennek még folytatása..:D

    VálaszTörlés